BOUNCE

Jag är ju dum i huvudet egentligen, men lyckligtvis har jag en medfödd tur som väger upp för det och gör att det flesta situationer går min väg ändå.

(snacka om att jinxa hela resten av mitt liv nu :)


Bounce kör sista veckan på deras föreställning "Gökboet" på Dansens hus nu den här veckan. Jag har sett alla Bounce föreställningar sen -99 (tror jag det var, åren går så fort) och vill såklart inte missa denna. Men av nån jävla anledning så har jag aldrig fått tummen ur och bokat biljetter FAST det nu är ungefär 1,5 år sen den hade premiät? Det har gått troll i det där och jag kommer ihåg att jag för över ett år sen skickade ut ett mail där jag skrev att jag ännu inte hade lyckats komma iväg och se Bounce senaste show vilket jag absolut ville göra innan det var för sent :)


image378

Men dom har förlängt och förlängt och nu på lördag är som sagt sista föreställningen (på riktigt, sen drar dom till London med den), tyvärr har det varit utsålt sen veckor tillbaka så det såg kört ut. Senast på väg till jobbet imorse såg jag en reklamaffisch och snyftade lite för mig själv för att jag skulle missa det. Jag gav det en sista chans och gick in och kollade om det fanns några biljetter och helt otroligt så fanns det plötsligt två biljetter till ikväll!


Jag köpte dem på en gång och struntade i att jag inte hade någon att gå med! (eftersom alla andra redan sett till att gå) Ringde min danskompis no1 Sara L och hon hade faktiskt inte sett den men låg hemma och kurerade sig från vinterkräksjukan och inte ett så bra sällskap. Men som ett annat litet mirakel så fick jag veta att min andra danskompis no1 inte heller hade gått så nu ska jag och Eva M gå och se vår favoritgrupp, jag är så glad och peppad!


Tyvärr så gillar jag bättre när dom inte har någon story på det sättet i föreställningarna (BOUNCE Live på Nalen är ju bäst hittills) så jag har mina förväntningar lite lägre, men det är ju alltid kul att se dem.


Berättar imorgon vad jag tyckte.



Värdens bästa studsare :)

Kommentarer
Postat av: atena

bounce är BÄST!

2008-01-23 @ 18:06:28
URL: http://jiggy.blogg.se
Postat av: hannah.

jag måste bara fråga. hur lägger man in videos?

2008-01-23 @ 18:07:24
URL: http://B57.blogg.se
Postat av: bleach

Häftigt ^^

2008-01-23 @ 18:12:28
URL: http://bleach.blogg.se
Postat av: Amelie

har också sett alla bounces föreställningar.

2008-01-23 @ 18:15:12
URL: http://amisiusa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0