dyr sallad

Va fan, jag försöker ju att vara duktig och tänkte därför att jag skulle laga mat till mig och Johanna ikväll istället för att bara köpa nått. För det är ju bra inte bara på ett husligt sätt utan även ekonomiskt. Funderade på något superenkelt men tänkte att det ändå är lördag och borde vara lite mysigt, så en enkel qorn- och quinoasallad fick det bli istället...230 spänn! Utöver ingredienserna köpte jag även en juice till Johanna och en påse godis men det hade fortfarande blivit billigare att köpa två stora sushi plus de två grejerna (och gått snabbare). Så går det när man försöker vara husmor :(

image385
Juice, kronärtskockshjärtan, godis, röd quinoa, 
avocado, sockerärtor, ruccola, qornbitar, soltorkade
tomater, fetaost/oliver = dyr mat

Kommentarer
Postat av: johanna

Tur att det blir så mycket sallad så du kan äta lunch och middag imorn också :) Sen har vi ju Lantchips (kravmärkta) och röda stora kinapuffar! (till efterrätt)

Börjar bli hungrig nu :)

Det ska bli mysigt i kväll!
Eva: Ha det såå skönt i Vietnam med Olof!!!

KRAMAR Johanna

2008-01-26 @ 19:18:22
URL: http://toveinthecity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0