retro casio

Har velat ha en retrostylad Casio rätt länge nu. Jag tror att det började när Mårten varit i Vietnamn för några år sen och köpt en väldigt schysst där, sen hade Andy en jättefin, Karin på Shopen också och så köpte Tommy ju en grym i Las Vegas (om jag bara hade hört hur lite den kostade innan vi åkte från mallet :( )

Jag började spana på den här fina på Urban Outfitters i höstas men försökte vara lite ekonomisk och inte köpa den. Sen har jag återkommit flera gånger men aldrig köpt den och kännt att det är något jag kan göra "när jag har bra med pengar" den finns ju alltid kvar. Idag fick jag en ingivelse när jag satt och klippte mig och kände att jag skulle gå och kolla på den igen. Och se, bara en i guld kvar i lager så jag var ju bara tvungen att inhandla den då :P Det är 30 dagars öppet köp men jag tror inte den kommer att lämnas tillbaka :)

image380
Se så fint, och passar perfekt med mitt blå nagellack jag fick av Sara F i julklapp och äntligen testat under den här veckan. I like :)

Är även väldigt sugen på den här! lite som min guldiga "nitklocka" från River Island fast med digitalt ur vilket jag är mest sugen på just nu. Men går bara att köpa online och den är även i dyraste laget :( (den här är också fin men jag får sluta med min lila period nu :)

Jag är bara hemma och softar själv ikväll så nu tänkte jag kolla på Björns favorit "Nacho libre" (han säger att han vill ha den tillbaka), han sa att man gärna ska vara fredagstrött när man ser den - check, och hans syster sa att man gärna ska vara lite full - inte check, men ett glas vin får det bli till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0