vill gå på justice

Vill gå på Justice spelning på Medis 1:a februari! Förhoppningsvis får jag med mig Jessie och kanske kanske att vi kan gå gratis? :) Jag vill gå även om det kostar men nu måste jag försöka hålla i pengarna eftersom det redan är en del dyra roligheter planerade framöver, vi får väl se hur det blir.

Jag trodde Justice var nya för mig iom en av låtarna som Tommy kört nu under helgerna:


...men det är ju även dom som gjort en av mina favorit(pepp)låtar!!!

Jag minns bara Simian men det är ju Justice :)

...plus massa annan bra musik man inte tänkt på att det är dom. Jag är sugen!

Kommentarer
Postat av: Lina

Du är utmanad! Kolla min blogg. Kram

2008-01-17 @ 00:23:05
URL: http://likar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0