shoot

Nu har vi satt igång dagens filmning och det är bara att vänta i sex timmar tills det är klart, tyvärr är det inte så bra väder men vi hoppas på det bästa. Stefan och fotoassen ligger på frigolitplattor inne i studion (får inte röra sig över en halvmeter över marken) och kollar på film för att inte somna ifrån kameran, men jag får ligga ute i stylingrummet/kontrollrummet och sova en stund, det tackar vi för :)

kontrollrum
Datorn där man kan se vad som försigår inne i studin b.la. Till
vänster är en av övervakningskamrorna som filmar oss 24 / 7
hela veckan (ska sen ut på Youtube).


dator
Högst upp till vänster är mitt rum, den svarta soffan nere i högre
hörnet är min säng (mina vackra ben kommer nog synas i bild
flera sekunder från de här nattimmarna). Nedre vänster är också
det här rummet medan de två till höger är olika vinklar innifrån
studion.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0