studiodag 3, 4...och 5

Tisdagen gav oss ju inte vad vi önskade vädermässigt så vi körde på onsdagen igen (upp vid 02.00), och det fungerade perfekt. Så perfekt att jag fick åka hem och sova några timmar...in till studion igen och sen äntligen en sväng till kontoret. Jag har varit borta i två dagar men det känns som två veckor!


Pratade med Stefan; nattens jobb hade gett skörd, han och Mattias var hjältar nere på frigoliten, vi hade fått en klockren soluppgång på dockorna under sex timmar :)


Jag kände mig allmänt sliten men glad att det nästan kändes som en normal arbetsdag och träffade Sara för några öl på Hotellet. Vi siktade in oss på en uteservering på Stureplan men var för lata och hamnade på Hotellets "innebar". Det var supersoft med öl och skönt catch up prat.


På torsdagen handlade det mest om set designing. Jag kan ju inte så mycket om det så jag körde telefonmöte hemifrån och sen hängde jag mest i studion för att se att det såg bra ut (och jobbade vid datorn såklart)


Dom fick en grym plåtning torsdagskväll -och natt så idag var vi "all set" och det handlade bara om att riva. Stefan hade fixat en tjej som skulle hjälpa mig att plocka ner dockor och kläder. Någon hade tankar om att jag skulle gjort det själv men med tanke på att det tog oss sju timmar tillsammans så kan jag vara ganska glad att vi plockade in henne. Hon var en stylist som även bloggar och så vidare, skön tjej. (Kommer även att vara med i nästa Sofis mode på måndag som modell för jeanskjol så watch out...hon hade inte ångest för det ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0