mobilinfo

Eftersom det varit dött här länge och det allra enklaste är det här med fyll i meningslös info så kickar jag igång med en sån;

Var ligger din mobil när du sover?
Nattduksbordet närmast sängen
Hur ofta ligger din mobil hemma utan batterier?
Aldrig, däremot har jag med mig den utan batterier då och då.

Hur känns det när du inte har din mobil på dig?
Väldigt jobbigt att inte vara nåbar, dock endast en bråkdel av hur jobbigt det varit tidigare.

Får du någon gång höra att du är en mobilälskare?
"Busy girl" brukar komma när det rings eller framförallt smsas i ett.

Hur många samtalsminuter har du ringt?
56 timmar 24 min 42 sek

Hur många mobiler har du haft det senaste året?
Tre stycken, 3-telefonen som dog i November, jobbmobilen (HTC) som jag fick i december och så favoriten Dolce & Gabbanan

Blir folk irriterade över att din mobil ständigt är med dig?
Säkert

Vad står de i det 4:e sms:et i din inkorg?
"Ehh...endast diffusa minnen :)" från Anders (Nyström)

Vad står de i det senaste skickade sms:et?
"Vad tror du om den här försiktiga försöket till "tillagning" av mat hemma; qornbitar med melon&jordgubbssallad och keso :)", illustrerat med en bild, till Tommy.
keso
Dvs om mms räknas, senaste smset var "Ha ha, damn you're moving fast boi" till Gustav

Vem är överst listan över missade samtal?
Ingen! Jag har lyckats svara på de senaste 10 numren som listas (för ovanlighetens skull)
Vem är 6:a på listan över mottagna samtal?
Lajjo

Vem är 2:a på listan över uppringda nummer?
SebastiAn (dvs Tommy)

Har du som bakgrundsbild?
Egotove har bild på gamla tove (dvs med långt brunt hår)

Hur mkt batteri har du?
2/3 pluppar

Vem är 8 på din kontaktlista?
Jag kan inte se i nummerordning men i bokstavsordning är det trampolin-Anders hemnummer.

Vem är den första på bokstaven "G" i din kontaktlista?
Generalindex, men som jag lagt in själv är det Gunillas hemnummer.

Vad heter din mobil, som bluethooth namn?
Toves D&G

Den bästa låten på din mobil?
Har ingen musik

Den sämsta låten på din mobil?
...

Den första bilden du ser när du går in på dina foton på mobilen?
Gustavs bild på Diplom-Ismannen i Gravsnäs, som han skickade som svar på min Diplom-Isman i Hagaparken


Hur mkt är klockan när du gör detta?

Too late


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0