USA-farväl, 60-årsfest, party och fotoprepp

I fredags var jag hemma hos Eva och var moraliskt stöd med skumpa medan hon packade. Hon, Jossan, Mange och Johnny åkte nämligen till Miami igår morse, dom ska vara där i två veckor och åker även runt i resten av Florida. Jag är inte alls avis! längtar tillbaka dit så jag blir galen. Dom kommer att få det grymt :)

klänning
Evas avskedspresent från mig, rosettbeklädd
Sex and the City-klänning


gustav
Vi försökte locka hit Gustav med lite mms...


Igår hade vår gamla granne och min extramamma Lilian 60-årsmottagning ute i Gottröra. Vi var i Gottröra församlingshem och där har jag inte varit sen Susan och Nils bröllop vilket tydligen är fyra år sen(!) "tiden går fort när man har roligt" :) Det var jätteroligt att träffa massa människor som man växt upp med men nu inte sett på länge. Framförallt kul att träffa mina "systrar" Ylva och Susan som kom med varsin son på 11 respektive 9 månader, så goa!

emiltårta
In the middle of nowhere, Susan hade kreérat
en fantastisk marsipantårta till sin mor!


fred
Susans söta Fred

emil
Ylvas härliga emil

Efter släktträffen skjutsade Jesper in mig till Sara, vi hade inte planerat någonting men det blev spontanförfest med henne och Jess som följdes av utgång till Riche där vi mötte upp Jocke och Tajje och därefter party på Solidaritets innergård. Jättekul att följa med järngänget ut en gång :)

sara1sara2sara3sara4

sara5
Sara, Jocke, Tajje och Jess


sara6sara7sara8
sara9sara10sara11

Idag så har det varit sova sova sova, känns som jag har flera veckors sömn att ta igen. Vid sju så åkte jag en sväng förbi studion som vi ska filma i under nästa vecka för att kolla läget. Det såg grymt ut och jag betedde mig som en duktig kund/projektledare och lyckades kliva några steg på det nymålade golvet när jag skulle titta ut genom fönstret. Dom andra ojjade sig och skrattade mycket och jag fick höra jämförelsen med nån modell som nån gång gått över ett helt golv som var nymålat och förstört allt, ja ja jämförd med en dum modell är inte det sämsta. Stefan som är creative/fotograf/tillförställande produktionsledare från webbyrån (och bara allmänt skön) tog snabbt fram rollern och fixade mitt misstag.

Ser fram emot stylingdagen imorgon inför plåtningen, det här kommer att bli grymt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0