I love NY

Hann inte bli nått inlägg igår, får lägga upp en bild retroaktivt istället.

image414

Fick en "I love NY" t-shirt att Jessie i måndags när jag var där och så skulle jag ta på nya håret (med något mer lugg) men det syns ju typ ingenting :(


Var hos Eva efter jobbet igår och blev bjuden på svensk husmanskost :) Har inte setts på länge så vi satt och pratade om min Trollhättan-helg och hennes Köping-tur, ja just det och så hade hon ju också varit i New York och i London direkt efteråt också ;) Det var jättemysigt, vi skrattade mycket.


Bestämde även lite mer om midsommar som vi ska fira i Tylösand med tjejerna och så berättade jag om mina funderingar över hur jag ska lyckas åka och hälsa på Sabrina i Australien nån gång. Eva blev eld och lågor och ville jättegärna haka på, det vill jag jättegärna att hon ska göra också, måste bara prata med resmålet först :P Vi får väl se hur det blir, vi (framförallt jag) pratade om massor av resor som ska (förhoppningsvis) bli av här framöver och det tillsammans med sommarsolen känns väldigt peppande.


Men först och främst ska hon och jag följa med min familj upp till vårt sommarhus i Söderhamn nästa helg och bära träd! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0