onsdag (första uteserveringen för året)

Gårdagens:
Datum:
080507
Klädsel: Svart/blårandig kjol av modell hög upp till tuttarna och med hängslen, svart top, svart kofta, svarta stövlar.
Frisyr: Den gamla vanliga, plattad page med lugg
Smink: Kajal och läppglans. Fick på lite maskara på kvällen också eftersom jag har tappat alla mina fake lashes och inte har n å g r a fransar kvar själv!
Bästa: Att dricka öl på uteservering med Anna som var tillsammans med en gammal kompis i Trollhättan "i början på 2000-talet" och som jag inte sett på flera år. Visst är Facebook fantastiskt :)
Sämsta: Att jag inte gick och tränade... igen!
Ser fram emot: AWn i solen på Gerdas på fredag som jag igår även bjöd med Anna på.
Vill inte:
Göra av med några pengar på fredag.
Hoppas: Att sommarkampanjen som jag sa OK på igår (efter ett halvårs arbete med den) lanseras smärtfritt och utan strul här i 12 veckor framöver
Kommentar: "jag är ju så där ljuv och känslig du vet, kompis yy står för porren" sagt av en väldigt skön,  ljuv och känsligt kille ;)


PS. Glömde ju illustrera med bilder :)

image415

Annas fina mobilkamera; fin kvalitet


image416 

Toves sunkiga mobilkamera; kass kvalitet
(men väldigt fint motiv :)


Kommentarer
Postat av: Lina

Vad snällt att du letar svart kjol åt mig :)
Ska försöka komma ihåg att maila när jag kommer hem. Sitter på jobbet just nu och väntar på lunchrast...

2008-05-08 @ 11:42:27
URL: http://likar.blogg.se
Postat av: sara

kuuul att du är på g igen :)

2008-05-08 @ 21:28:03
URL: http://thisissara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0