torsdag (stulen k*k)

Gårdagens:

Datum: 080515

Klädsel: Vitt linne och vit topp med printade hängsmycken i neonfärger, svart kortkort, svart kofta, svarta strumbyxor och svarta stövlar

Frisyr: Utsläppt

Smink: Kajal och maskara

Bästa: André Wickströms slutreplik i sketchen i "Morgonsoffan"; "Jag skulle inte knulla dig med en stulen kuk" på lite härlig brytfinsksvenska. Tyvärr lyckades det inte att embedda den in i inlägget men ni kan se den här

Sämsta: Baksmällan och tröttheten! :(

Ser fram emot: Att åka till stugan i helgen och ta det lugnt, vi ska vara ute och bära träd och jobba men det är ändå en paus ifrån Stockholmslivet ;)

Vill inte: Vara på kontoret, men det var jag ändå, mycket längre än jag behövde. Var så trött att jag inte orkade åka hem förrän halv åtta :S

Hoppas: Att vår sommarfest som festkommittén (i.e. jag, Toby och Ullis) hade första planeringsmötet till igår, blir bra

Kommentar: "A men du kan ju knulla med min syrra...så blir vi buksvågrar" hmm, nja där blev det nog inte riktigt rätt. Sagt på offentlig plats vid ett tidigare tillfälle av en kompis till en annan kompis, sorry kompis men du visste när du berättade det att den är en vinnare till dagens kommentar :)


Kommentarer
Postat av: Sara

Va?! Flyr du från Stockholm... Fy på dig ;)

2008-05-16 @ 11:30:18
URL: http://thisissara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0