torsdag (utvecklingsdag)

Jag har kommit fram till att jag har lite svårt att skriva "Dagens-inlägg" eftersom jag oftast inte kan skriva på kvällen och innan dagen har gått till i alla fall 80% så vet jag ju inte hur det står till. Så jag kommer nog mest köra "Gårdagens" :)


Gårdagens:

Datum: 080508

Klädsel: Smutsorange/smutsbrunrandig top med Ramonestext på (låter jätteful, sabrina sa att den var jättefin på mig, precis mina färger...hmmm :S), svart kortkort, svart kofta, svarta stövlar (standardtillbehören).

Frisyr: Same old same old, sjöng på sista versen innan det behövde tvättas.

Smink: Kajal, läppglans och maskara

Bästa: Att jag äntligen tränade! (spinning och core på lunchen) och att äntligen få sushi efter några veckors uppehåll...ja och så en underbar myskväll med Sabrina på innergården/soffan också då ;)

Sämsta: Att Sabrina sa att hon åker till Australien redan i mitten på juni och inte kan åka med till Halmstad på midsommar (Sara kan inte heller vilket såklart är minst lika tråkigt!) :(

Ser fram emot: Helgen som igår blev helt uppbokad så gott som varje timme, jätteskoj! :)

Vill inte: Gå upp tidigt imorse men jag var tvunget att tvätta håret (och det tar typ en timme att fixa efteråt), tur att jag hade Sabrina som på ett vänt sätt peppade upp mig i tid :)

Hoppas: Att utvecklingssamtalet med Pierre vi hade på eftermiddagen ger mig push att förbättra mina svagheter och belönar mina styrkor i form av högre lön :D Och att det även händer något på andra fronter vi berörde.

Kommentar: "Snappar upp en halv signal, hjälpte till och trilla dit, ännu en, kärleken sänkt igen". Relaterad av en kär vän men orden kommer ursprungligen från världens bästa låt just nu...och just förr (sen nyår) och just framöver också ett tag till tror jag nog. "Det lilla livet" med Familjen.

image420
Sushi på innergården, äntligen är det den tiden på året igen :)


Kommentarer
Postat av: Lina

Hmm tycker inte att du ska klaga faktiskt. 3 av skärpen är införskaffade på HM ;)

2008-05-12 @ 15:13:58
URL: http://likar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0