umbrella

I måndags var jag i Philadelphiakyrkan där "Du kan sjunga gospel-kören" hade vårkonsert. Sara är med och sjunger i den och det har låtit så häftigt när hon har berättat att det är 200 pers med i kören och blandat folk som är bra på att sjunga och de som från början inte kunnat ta en ton.


Jag har aldrig varit i den kyrkan och det var ju inte en traditionell kyrka direkt heller, men väldigt häftig lokal, 2000 platser i tre plan. Det var väldigt mäktigt och lyssna på dem i alla fall. Häftigast var en lugn version av Rihannas "Umbrella" som de sjöng nästan accapella, den gav gåshud, man hör det inte så maffigt som det lät live men i klippen nedan kan ni lyssna lite :)



image442

Alla 200 fick inte plats på samma bild :)


image443

Vi satt högst upp


image444

Sara är inringad


image445

Jag gick med Saras kompis Elina och bror Patrik


Kommentarer
Postat av: Sara

Kul att du kom o lyssnade på oss!!! Det var så otroligt kul att sjunga den här kvällen.
Men du har lite fel i ditt inlägg här.. Vi är 900 st i kören, kan gissa att vi va minst 800 som sjöng i måndags :D
O sen så tror jag minsann att jag stod längre fram på scenen, jag stod på scenen, men lixom precis längst bak på, närmast trappen. Snett bakom till vänster om hon med fula byxorna som står längst fram vid mikrofonen! Haha, du fattar precis vart jag menar va ;)
KRAM!!

2008-05-15 @ 09:43:58
URL: http://thisissara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0