aj aj

Idag var jag hos Mia och gjorde mina behandlingar inför resan. Kevin ville vara med också ("det är ju ascoolt att träffa tove lite" :) det var kul så jag fick hejja på honom lite också innan jag åker. Ville helst ha en heldag med dom båda men det har inte funnits tid :(

Kom i tid för en gångs skull men hann inte köpa med mig mammasushin till Mia som vi bestämt :( När jag kom dit snackade vi med Kevit lite och jag tog lite kort, sen så började vi med det vi skulle göra och han kollade på inspelade Ebba & Didrik-avsnitt och käkade godis. Det är ju den bästa barnserien som gjorts någonsin, vi hörde den innifrån sovrummet och jag skrattade hela tiden ("Mamma, vad kostar jag" "Jo förstår du slebba lilla det är för att du inte är lika mycker värd som vi andra" 06.25...så jävla bra). Jag skrattar iofs hela tiden när Mia jobbar för jag är så nervös över hur ont det kommer att göra och ni som känner mig vet att när jag är nervös så skrattar jag. Mia sa när hon vaxade bikinilinjen (inte riktigt Brazillian men close enogh) att hon skulle tänka på mig när hon ligger där i februari och trycker ut en unge och säga "Jävla tove som grinade lite över den lilla smärtan" :)  Ja ja, ska man va fin får man lida pin.

Gjorde nya fransar också men nu är det ju sista gången innan jag måste vila dom så hon gjorde bara stl L istället för XL som jag har i vanliga fall. Eftersom det dessutom är lite mer glesare mellan fransarna nu så såg det väldigt futtigt ut tycker jag, inte alls som vanligt :( Men Mia vet bäst och det mesta är ju psykiskt (och Mia sa att jag är den enda hon vet som lyckats haft dem så här länge och mina egna fortfarande är ok). Bikinin, benen och fransarna blev väldigt bra iaf!

Efteråt åkte jag till Storstad och träffade Andi. Det var jättekul att se han efter tre månader! Känns konstigt att ha umgås så mycket med en människa under hela vintern och våren och sen knappt ens pratat med honom under hela hans exams. Men nu är han färdig (passed all courses) och i Sverige och hälsar på en snabbis. Vi drack några öl och sen skulle han ut till Vårberg och sova hos sina gamla roomiesar Pär and Katrin, var tvungen att åka tidigt så han hann hejja på dem innan de gick och la sig. Rätt skönt att få en tidigt kväll också på sätt och vis (kom hem innan tolv), ska ju ut och dricka öl imorgon också. Han kommer tillbaka och hälsar på i september igen så det blir lagom till när jag kommer hem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0