vans

Jag älskar VANS, både på killar och tjejer. Problemet är att man ju lätt blir Kalle Anka i sånna när man är storfotat som jag, därför blev jag så glad när jag hittade den här söta ballerina-modellen av den klassiska s/v-rutiga. De var dessutom på rean och fanns i min storlek. "Min" storlek är i det här fallet stl 40 även fast det i vanliga fall även kan vara 41, hon sa att de inte ens kommit in i 41 och då får man bara anpassa sig till det ;) Nämen faktiskt så är dom ju så platta, mjuka och sköna så det är lugngt. Tyvärr hade jag dem på mig när vi var ute och röjde i fredags och även om vi inte dansade så mycket så förberedde jag dåligt med plåster och lyckades få en del skavsår :(
image56
Nu har jag köpt tre par skor på ungefär 1,5 vecka, bara de där sneakerserna jag är på jakt efter (vita med gulddetalj, men de måste va exakt som jag vill ha dem och hittills har jag inte hittat några trots att varje märke har ca fem liknande modeller!) är kvar på önskelistan och så är jag nöjd för ett tag sen :) Funderar dock på att lämna tillbaka de jag köpte på H&M, dom är jättefina men ju faktiskt också vit och svart-rutiga, även om det är en helt annan modell så undrar jag hur många schack-mönstrade tygskor man behöver (för behöver är ju annars just vad man gör med skor!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0